Ny blogg!

Sådärja, nu är det så här att jag har gått och skaffat blogg , igen.. ;)
Jag kommer att skriva om det mesta som berör mitt liv. Jag är en
simmerska som tränar ungefär 8 gånger i veckan och har just nu
uppehåll i tre veckor. Emellanåt är jag ute i världen och tävlar också
och har precis kommit hem från Belgrad, Serbien där jag har varit
i en vecka och tävlat nu. Det kommer ett låångt inlägg om det lite senare
idag så det kan ni se fram emot ;) Sjukt roligt var det i alla fall men jag ska
inte avslöja för mycket för då får ni ju ingen rolig läsning sen, haha. Men
jag ska försöka fixa en design till ikväll så blir det lite finare. Men nu ska
jag gå göra något annat, haha. 

love
/ emma
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack, din blogg är oxå fin :D

2008-08-07 @ 21:33:46
URL: http://tillus.blogg.se/
Postat av: lisa

fett fin blogg , checka in min oxå :D

2008-08-09 @ 14:32:37
URL: http://jhl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0